Strona główna » Media » Silversów jest coraz więcej i są otwarci na nowości. „Technologia i marketing na razie nie nadążają za tym klientem”

Silversów jest coraz więcej i są otwarci na nowości. „Technologia i marketing na razie nie nadążają za tym klientem”

Na skróty

Silver-tech w Polsce

W Polsce segment silver-tech wciąż jest we wczesnej fazie rozwoju. Trzeba tu z wyczuciem operować słowem, obrazem, by nikogo nie urazić, bo to nowy i nieodkryty rynek, mimo że osoba w wieku 60+ to wciąż aktywny i ciekawy klient do komunikacji marketingowej, bardzo otwarty na nowości. Tymczasem na świecie coraz więcej start-upów proponuje rozwiązania dla rosnącej w siłę srebrnej gospodarki.

Dorota Kaczyńska

Igor Marczak i Przemysław Mroczek to twórcy aplikacji SeniorApp, która łączy osoby starsze i zweryfikowanych dostawców usług, od mycia okien po wspólne spędzanie czasu. Na pomysł jej stworzenia wpadli w pewien sobotni wieczór, a już następnego dnia, w niedzielę, napisali prezentację i praktycznie na ostatnią chwilę złożyli ją w konkursie organizowanym przez Miasto Łódź „Mam pomysł na startup”. Wygrali.

Więcej na stronie onet.pl

Jak podobał Ci się ten artykuł?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 4.5 / 5. Liczba głosów: 20

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.