Regulamin korzystania z Platformy SeniorApp

Data publikacji: 01.01.2021

Data aktualizacji: 31.03.2024

Wersja: 4

Niniejszy regulamin określa przedmiot, zasady i warunki korzystania z Platformy SeniorApp.

I. PRZEDMIOT

Twórcą Platformy jest podmiot SeniorApp sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, przy ul. Narutowicza 57/2, 90-130, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla miasta Łódź, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000871282, NIP: 7252304393, REGON: 387591952, o kapitale zakładowym w wysokości 204 417,00 zł.

II. DEFINICJE

Użyte w niniejszym regulaminie określenia oznaczają:

  1. „Platforma” lub „Platforma SeniorApp” – platforma dostępna na stronie internetowej https://seniorapp.pl oraz w formie aplikacji instalowanej i uruchamianej na urządzeniach mobilnych o nazwie SeniorApp, która umożliwia osobom korzystającym z Platformy oferowanie i poszukiwanie usług z zakresu opieki i pomocy osobom potrzebującym oraz nawiązywanie kontaktów w celu zawarcia umowy w tym zakresie;
  2. „Usługa” – każda usługa oferowana i możliwa do wybrania za pośrednictwem Platformy SeniorApp;
  3. ”Użytkownik” – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna, która założyła Konto na Platformie SeniorApp w celu korzystania z jej możliwości, jest jego użytkownikiem („Użytkownik”). Użytkownik zlecający określone usługi w Aplikacji zwany jest dalej „Zamawiającym”, a Użytkownik, oferujący swoje usługi w ramach ogłoszenia zwany jest dalej „Wykonawcą”;
  4. „Administrator” – spółka SeniorApp spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi przy ul. Narutowicza 57/2 (90-130 Łódź), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000871282, Sąd Rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, NIP 7252304393, REGON 387591952, kapitał zakładowy: 204.417,00  złotych; Z Administratorem można skontaktować się drogą elektroniczną poprzez adres e-mail: kontakt@seniorapp.pl, poprzez Chat w aplikacji mobilnej SeniorApp oraz Platformę SeniorApp lub telefonicznie pod numerem 727207020 w dni robocze w godzinach 9-17;
  5. „Konto” – przestrzeń udostępniana Użytkownikowi Platformy, pozwalająca na korzystanie z jej możliwości. Założenie Konta jest warunkiem korzystania z Platformy SeniorApp;
  6. „Formularz Rejestracji” – pola wymagające podania przez Użytkownika informacji, co jest warunkiem koniecznym korzystania z Platformy;
  7. „Regulamin” – niniejszy dokument określający przedmiot oraz ogólne warunki i zasady korzystania z Platformy;
  8. „Zlecenie” – propozycja zawarcia umowy na wykonanie Usługi zawierająca elementy istotne Usługi tj. jej rodzaj i stawkę, składaną Wykonawcy przez Zamawiającego, zawierająca szczegóły dotyczące realizacji Usługi;
  9. „Ogłoszenie” – zaproszenie do składania Zleceń zamieszczone przez Wykonawcę na Platformie, dotyczące Usług świadczonych przez Wykonawcę;
  10. „Transakcja” – umowa, której przedmiotem jest świadczenie usługi, zawarta pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym;
  11. „Treści” – wszystkie informacje, materiały, opisy zamieszczane przez Użytkowników na Platformie, w szczególności Ogłoszenia, Zlecenia, opinie, komunikaty wysyłane do innych Użytkowników;
  12. “Portfel SeniorApp” – bezpłatna funkcjonalność Konta, ułatwiająca dokonywanie płatności na Platformie;
  13. “Więcej dla Ciebie” – sekcja aplikacji gdzie dostępne są Usługi Partnerów;
  14. “Partner” lub “Przedsiębiorca” – przedsiębiorstwo oferujące Usługi za pośrednictwem platformy SeniorApp;
  15. “Bonus SeniorApp” – oddzielny regulamin promocji znajdujący się pod linkiem https://seniorapp.pl/regulaminy/ w zakładce Regulamin “Bonus SeniorApp”;

III. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z PLATFORMY

  1. Niniejszy Regulamin został wydany na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity: Dz.U.2020.344 z dnia 2020.03.03).
  2. Platforma SeniorApp umożliwia nawiązywanie kontaktu pomiędzy osobami poszukującymi Usług z zakresu dostępnych usług oraz osobami oferującymi takie Usługi. Administrator nie jest stroną żadnej Transakcji pomiędzy Użytkownikami. W żadnym wypadku Administrator nie świadczy ani nie nabywa Usług. Administrator świadczy jedynie na rzecz Użytkowników usługi drogą elektroniczną wskazane w pkt IV ppkt 10 ułatwiające zawieranie Transakcji.
  3. Każdy Użytkownik zobowiązany jest do zapewnienia sobie we własnym zakresie narzędzi niezbędnych do korzystania z Platformy.
  4. Aby korzystać z Platformy muszą być spełnione następujące wymagania techniczne:
    1. posiadanie urządzenia komunikującego się z siecią Internet z zainstalowaną przeglądarką internetową;
    2. posiadanie aktywnego, zarejestrowanego numeru telefonu;
    3. połączenie z siecią Internet;
    4. posiadanie aktywnego i prawidłowo skonfigurowanego konta poczty elektronicznej – w przypadku Użytkownika będącego Wykonawcą i/lub Zamawiającym;
    5. pobranie i zainstalowanie aplikacji – w przypadku korzystania z Platformy w formie aplikacji na urządzenia mobilne;
  5. Publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet oraz dbać o bezpieczeństwo i poufność używanych danych logowania. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za niepodjęcie przez Użytkownika odpowiednich środków bezpieczeństwa.
  6. Administrator Platformy dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dostęp do niej w sposób ciągły (7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę), jednak zastrzega sobie prawo do tymczasowego zawieszenia dostępu do Platformy bez wcześniejszego powiadomienia o tym Użytkowników w szczególności w przypadku, gdy będzie to spowodowane awarią bądź innymi ważnymi względami technicznymi.
  7. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie Platformy związane z brakiem dostępu lub ograniczeniem dostępu do sieci Internet, a także z nieprawidłowym działaniem urządzenia używanego przez Użytkownika.

IV. ZAŁOŻENIE KONTA

  1. Warunkiem korzystania z Platformy jest założenie Konta.
  2. Przystępując do założenia Konta, Użytkownik jest zobowiązany:
    1. Zapoznać się z niniejszym Regulaminem i Polityką Prywatności oraz zaakceptować ich postanowienia;
    2. Wypełnić obowiązkowe pola Formularza Rejestracji;
  3. Wypełniając pola Formularza Rejestracji, Użytkownik oświadcza, że podaje dane prawdziwe i kompletne, a także zobowiązuje się do ich aktualizowania w celu zapewnienia ich prawidłowości przez okres, w jakim Konto będzie aktywne.
  4. Użytkownik, zakładając Konto, wyraża wolę zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z Administratorem na warunkach opisanych niniejszym Regulaminem.
  5. Po przesłaniu Formularza Rejestracji, Użytkownik otrzymuje wiadomość SMS na podany numer telefonu wraz z kodem weryfikacyjnym.
  6. Z chwilą wysłania Formularza Rejestracyjnego dochodzi do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem.
  7. Użytkownik ma możliwość założenia tylko jednego Konta przy wykorzystaniu danych stanowiących o jego tożsamości. Użytkownik zobowiązuje się do tego, że nie będzie tworzył Kont przy wykorzystaniu danych osób trzecich.
  8. Zalogowanie się do Konta możliwe jest przy użyciu loginu, jakim jest podany przy rejestracji numer telefonu komórkowego Użytkownika oraz po zweryfikowaniu go za pośrednictwem otrzymanego w drodze SMS kodu PIN przy każdorazowym logowaniu.
  9. W przypadku utraty lub zapomnienia loginu, odzyskanie dostępu do Konta możliwe jest drogą telefoniczną poprzez numer infolinii +48 727207020 (opłata zgodna z taryfą operatora).
  10. Za pomocą Platformy drogą elektroniczną świadczone są następujące usługi:
    1. Dodawanie Ogłoszeń;
    2. Składanie Zleceń;
    3. Zawieranie Transakcji;
    4. Dostęp do historii zawartych Transakcji;
    5. Przeglądanie Kont pozostałych Użytkowników będących Wykonawcami;
    6. Możliwość wystawienia opinii zrealizowanych Usług oraz opinii na temat drugiego Użytkownika, z którym Usługa została zrealizowana; opinia powinna odnosić się przede wszystkim do jakości wykonanej Usługi, rzetelności drugiej strony Transakcji oraz kontaktu z drugą stroną Transakcji;
    7. Możliwość przeglądania opinii wystawionych Wykonawcy, jego obszaru działania i dodatkowych informacji;
    8. Możliwość przeglądania opinii wystawionych Zamawiającemu;
    9. Wymiana komunikatów (chat) z innymi Użytkownikami – możliwa po potwierdzeniu Transakcji do czasu zrealizowania Usługi;
    10. Wymiana komunikatów (chat) z Administratorem;
    11. Możliwość kontaktu telefonicznego między Zamawiającym a Wykonawcą, możliwa po zaakceptowaniu Zlecenia przez Wykonawcę do czasu zrealizowania Usługi;
    12. Możliwość skorzystania z dostępnych Usług Partnerów w zakładce “Więcej dla Ciebie”;
    13. Możliwość wystawienia rachunku za zrealizowaną usługę;
  11. Konto Użytkownika jest ważne przez cały okres aktywnego korzystania z Platformy. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawarta jest na czas nieokreślony. Użytkownik będący konsumentem może w terminie 14 dni od zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z Administratorem odstąpić od niej bez podania przyczyny. Odstąpienie w tym trybie nie jest możliwe, jeżeli przed upływem tego terminu świadczenie usługi przez Administratora zostało rozpoczęte.
  12. Nieaktywne Konto Użytkownika może zostać usunięte (zanonimizowane) przez Administratora po upływie 24 miesięcy bezczynności na Platformie SeniorApp.
  13. Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem umowy.
  14. Administrator wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Użytkownika stosownego oświadczenia woli na adres poczty tradycyjnej lub elektronicznej podany przez Użytkownika podczas zakładania Konta, przy czym rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 14 (czternaście) dni.
  15. Użytkownik wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Administratora stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej Administratora rodo@seniorapp.pl.
  16. Rozwiązanie umowy, na wniosek Użytkownika następuje co do zasady w ciągu 14 (czternastu) dni, jednak nie później niż po upływie 30 (trzydziestu) dni, jeżeli wystąpią techniczne problemy z usunięciem Konta. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną równoznaczne jest z usunięciem Konta Użytkownika.
  17. Rozwiązanie umowy jest możliwe, gdy na koncie Użytkownika nie znajdują się:
    1. należności w stosunku do Platformy – saldo ujemne;
    2. środki w Portfelu SeniorApp Użytkownika – saldo dodatnie;
  18. Po usunięciu Konta, Użytkownik traci dostęp do informacji uzyskanych lub wygenerowanych w toku korzystania z Platformy.
  19. Administrator Platformy zastrzega sobie prawo do:
    1. zablokowania Użytkownikowi możliwości zamieszczania lub usuwania opinii, Ogłoszeń i innych treści na Platformie oraz składania Zleceń;
    2. zawieszenia lub usunięcia Konta Użytkownika, w sytuacji, gdy istnieje uzasadniona konieczność zapewnienia ochrony i bezpieczeństwa Użytkowników i/lub osób trzecich, jak również w przypadku konieczności przeprowadzenia postępowań wyjaśniających w związku z naruszeniami Użytkownika podczas korzystania z Platformy;

V. WERYFIKACJA UŻYTKOWNIKÓW

  1. W celu zapewnienia pełnej przejrzystości oraz w celu zapewnienia bezpieczeństwa Transakcji oraz bezpieczeństwa Użytkowników, Administrator posiada system weryfikacji tożsamości osób zakładających Konto na Platformie, na co Użytkownik świadomie i dobrowolnie wyraża zgodę.
  2. Podstawowa  procedura weryfikacji polega na wysłaniu na podany w Formularzu Rejestracyjnym numer telefonu wiadomości tekstowej SMS z kodem, którego wpisanie w żądane miejsce Formularza potwierdza, że Użytkownik konta posługuje się podanym numerem telefonu komórkowego. 
  3. Zważywszy na fakt, że część z Usług oferowanych za pomocą Platformy stanowi Usługi regulowane, które wymagają odpowiedniego wykształcenia, uprawnień lub kwalifikacji, Administrator zastrzega sobie prawo zwrócenia się do  Wykonawcy z prośbą o potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i uprawnień do wykonywania Usług za pośrednictwem Platformy.
  4. Do zawarcia z Administratorem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną niezbędne jest zweryfikowanie tożsamości Użytkownika będącego Wykonawcą poprzez dokonanie przelewu weryfikacyjnego. Wykonawca dokonuje z konta, którego jest właścicielem, przelewu weryfikacyjnego na kwotę 1,00 zł:
    1. na rachunek bankowy wskazany przez Administratora w Nest Bank SA;
    2. lub za pośrednictwem Blue Media S.A wykonując przelew internetowy;

Kwota przelewu weryfikacyjnego jest zwracana niezwłocznie na rachunek bankowy Użytkownika będącego Wykonawcą, z którego wykonano przelew. Na podstawie danych zawartych w przelewie z konta osobistego oraz danych wpisanych przez Użytkownika w Formularzu Rejestracyjnym, Administrator dokonuje weryfikacji tożsamości Użytkownika.

  1. Poprawne zdjęcie jest niezbędne do pomyślnego ukończenia procesu weryfikacji konta Wykonawcy. Zdjęcie Wykonawcy akceptowane przez zespół weryfikacyjny powinno: pokazywać twarz w formie rozpoznawalnej (bez okularów przeciwsłonecznych, maski) i wiarygodnej (nie szkic, nie komiks, nieautentyczny sposób przedstawienia, bez filtrów zniekształcających); ukazywać tylko jedną osobę; być wyraźne i nierozmazane.
  2. Pozytywna weryfikacja Użytkownika będącego Wykonawcą, opisana w ust. 3, 4 i 5, jest warunkiem dodawania przez Wykonawcę Ogłoszeń.
  3. W przypadku powzięcia przez Administratora uzasadnionych obaw co do bezpieczeństwa Konta Użytkownika, dotyczących w szczególności nieuprawnionego przejęcia Konta przez inną osobę, Administrator może uzależnić korzystanie z Platformy od wiarygodnego potwierdzenia przez Użytkownika jego tożsamości – dodatkowa weryfikacja może odbywać się w szczególności w sposób opisany w ust. 4.
  4. Jeżeli Wykonawca zadeklarował chęć otrzymania faktury oraz w tym celu podał dane dotyczące prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, wówczas traktowany jest jako Przedsiębiorca.
  5. Jeżeli Wykonawca zadeklarował chęć otrzymania/wystawienia rachunku za zrealizowaną usługę w ramach prowadzonej działalności nierejestrowanej oraz w tym celu podał dane niezbędne (takie jak imię, nazwisko, adres, numer pesel lub nip) do wystawienia rachunku w jego imieniu platforma udostępnia taki dokument do pobrania.
  6. Wykonawca prowadzący działalność niezarejestwowaną powinien w każdym przypadku na żądanie Zamawiającego udostępnić taki rachunek. Platforma nie udostępnia ruchunków automatycznie w jego imieniu. 

VI. ZAWIERANIE TRANSAKCJI. WARUNKI FINANSOWE

  1. Dostęp do Platformy, założenie Konta oraz zamieszczanie Ogłoszeń są bezpłatne.
  2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  3. Zawarcie umowy o świadczenie Usługi odbywa się wyłącznie między Zamawiającym a Wykonawcą. Platforma umożliwia zawarcie umowy, której przedmiotem jest świadczenie Usługi, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, tj. sieci Internet, Administrator nie jest jednak stroną Transakcji.
  4. Wybierając Wykonawcę i klikając „Zapłać”, Zamawiający składa Wykonawcy Zlecenie, którego przedmiotem jest Usługa.
  5. Składając Zlecenie, Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty z góry stawki za Usługę.
  6. Zamawiający ma możliwość bezpłatnej rezygnacji ze złożonego Zlecenia w czasie 5 (słownie: pięć) minut od jego złożenia bez opłaty serwisowej.
  7. Płatności  za Usługi zlecone przez Platformę można dokonać za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych oferowanego przez dostawcę Autopay S.A. według takich możliwości opłacenia zamówienia, jakie oferuje ten dostawca.
  8. Administrator przy umowach zawieranych za pośrednictwem Platformy przyjmuje zapłatę stawki za Usługę w imieniu Wykonawcy.  Z chwilą zapłaty stawki za Usługę Administratorowi Zamawiający zwalnia się z obowiązku zapłaty stawki za Usługę na rzecz Wykonawcy. Obowiązek zapłaty stawki za Usługę na rzecz Wykonawcy za wykonaną Usługę przechodzi wówczas na Administratora.
  9. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się zakresem Zlecenia Zamawiającego, posiada odpowiednią wiedzę, umiejętności i doświadczenie, niezbędne do realizacji Zlecenia, oraz że jego stan zdrowia pozwala na wykonanie zlecenia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zlecenia zgodnie z przepisami prawa, aktualną wiedzą i zasadami, tak by należycie spełniało ono cel, dla jakiego jest wykonywane. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz zasad współżycia społecznego.
  10. Czas na akceptację Zlecenia to 180 minut (słownie: sto osiemdziesiąt), co oznacza, że w tym czasie Wykonawca powinien zaakceptować Zlecenie klikając “Akceptuję” lub je odrzucić, klikając „Rezygnuję”. Brak reakcji Wykonawcy rozumie się jako odrzucenie Zlecenia.
  11. Od chwili zaakceptowania przez Wykonawcę Zlecenia , aż do czasu wykonania Usługi, rezygnacja ze Zlecenia przez Zamawiającego oraz Wykonawcę wiąże się z obowiązkiem zapłaty na rzecz Administratora opłaty serwisowej odpowiadającej 25% stawki za Usługę.
  12. W przypadku odrzucenia Zlecenia przez Wykonawcę poprzez kliknięcie „Rezygnuję”, Zlecenie traci moc, zaś cała uiszczona przez Zamawiającego stawka za Usługę zostaje zwrócona do Portfela SeniorApp Zamawiającego. 
  13. W przypadku odrzucenia Zlecenia przez Wykonawcę lub braku podjęcia decyzji w czasie 60 min przez Wykonawcę, Platforma przekazuje informację o Zleceniu do wszystkich Wykonawców świadczących daną Usługę dostępnych w danym obszarze.
  14. Stawka za Usługę nie jest większa niż pierwotna; W przypadku akceptacji Zlecenia przez Wykonawcę pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dochodzi do zawarcia Transakcji, której przedmiotem jest Usługa – na warunkach określonych w Zleceniu oraz komunikatach przekazywanych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
  15. W przypadku akceptacji Zlecenia oraz wykonania Usługi, Wykonawcy wypłacana jest stawka za wykonaną Usługę, pomniejszona o prowizję należną Administratorowi. Administrator w zamian za pośrednictwo przy zawarciu umowy o wykonanie Usługi na rzecz Zamawiającego otrzymuje prowizję, każdorazowo określoną przy Zleceniu składanym Wykonawcy, nie wyższą niż 25% stawki za Usługę.
  16. W przypadku trudności z wykonaniem Usługi, należy niezwłocznie skontaktować się z Administratorem i poświadczyć próbę realizacji Usługi.
  17. W przypadku niewykonania Usługi z winy Zamawiającego, stawka należna za realizację Usługi wraca do Portfela SeniorApp Zamawiającego pomniejszona o opłatę serwisową w wysokości 25% stawki należnej za realizację Usługi.
  18. Jeżeli Wykonawca nie wykonał zlecenia, stawka za Usługę wraca w całości do Portfela SeniorApp Zamawiającego, zaś Portfel Wykonawcy zostanie obciążony opłatą serwisową w wysokości 25% stawki należnej za realizację Usługi.
  19. Wystawienie opinii nie jest konieczne, jednak dzięki niej osoby szukające pomocy lub oferujące usługi będą mogły znaleźć więcej informacji dotyczących Użytkownika, z którym zawierają Transakcję. Zamawiający ma 72 godziny od momentu upłynięcia terminu realizacji Zlecenia, aby wystawić opinię Wykonawcy. W przypadku niepotwierdzenia realizacji w tym czasie, stawka należna za wykonanie Usługi trafi do Portfela SeniorApp Wykonawcy.
  20. Nie ma możliwości edycji bądź usunięcia wystawionej ani otrzymanej opinii. Dlatego istotne jest podejmowanie przemyślanych decyzji, które są zgodne z Regulaminem Korzystania z Platformy. W przypadku, gdy wypowiedź zawiera wulgarną, obraźliwą, niezgodną z prawdą treść, która zdaniem Użytkownika narusza Regulamin Korzystania z Platformy, należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.
  21. Zarówno stawki za nabywane Usługi z zakresu opieki i pomocy dla osób potrzebujących, jak i prowizja nie zawierają należnych podatków, z wyłączeniem podatku VAT. Podmioty otrzymujące należności z tytułu wykonanych Usług i otrzymanych prowizji obowiązane są do dokonania we własnym zakresie stosownych rozliczeń podatkowych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

VII. USŁUGA PORTFEL SENIORAPP

  1. Administrator umożliwia Użytkownikowi w ramach usługi Konta bezpłatne korzystanie z usługi Portfela SeniorApp, pozwalającej na uproszczeniu rozliczeń z Administratorem, z tytułu zamówionych Usług odpłatnych. Dla uniknięcia wątpliwości, usługa Portfela SeniorApp nie stanowi usługi płatniczej a przydzielone w ramach Portfela jednostki nie stanowią pieniądza elektronicznego w rozumieniu przepisów o świadczeniu usług płatniczych.
  2. W ramach Platformy SeniorApp oraz strony www.doladowanie.seniorapp.pl Użytkownik może skorzystać z następujących metod płatności:
    1. Autopay S.A.:
      1. płatności elektroniczne przelewami automatycznymi (w tym BLIK);
      2. płatności elektroniczne przelewami tradycyjnymi;
      3. karty płatnicze;
      4. przelew tradycyjny na konto bankowe należące do Administratora;
    2. dostępne formy płatności (karty płatnicze):
      1. Visa;
      2. Visa Electron;
      3. MasterCard;
      4. MasterCard Electronic;
      5. Maestro;
  3. Skorzystanie z którejkolwiek z metod płatności wymagać będzie nawiązania odrębnego stosunku prawnego z dostawcą danej usługi płatniczej i zaakceptowania jego regulaminu. Administrator nie jest stroną takiego stosunku i nie ma możliwości ingerowania w jego treść ani sposób realizacji. W razie jakichkolwiek problemów z płatnością Użytkownik powinien skontaktować się z właściwym operatorem płatniczym celem wyjaśnienia wątpliwości lub zgłoszenia reklamacji. Wyjątkowo oraz w granicach technicznych i organizacyjnych możliwości, Administrator może jednak pomóc Użytkownikowi w wyjaśnieniu problemu. Administrator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za realizację usługi płatniczej przez zewnętrznego usługodawcę.
  4. Korzystanie z Portfela SeniorApp odbywa się na następujących zasadach:
    1. Użytkownik powinien “doładować” Portfel SeniorApp poprzez wpłatę na rachunek Administratora środków pieniężnych w jednej z akceptowanych walut, zgodnie z informacjami podanymi w Platformie;
    2. Po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku Administratora, Administrator przypisuje do Portfela SeniorApp danego Użytkownika sumę jednostek równą wpłaconej kwocie. Suma ta jest aktualizowana na bieżąco po każdej operacji dokonanej przez Użytkownika skutkującej zmianą jej wysokości (doładowanie skutkuje podwyższeniem sumy jednostek w Portfelu SeniorApp, zapłata za wybraną Usługę odpłatną skutkuje obniżeniem sumy jednostek w Portfelu SeniorApp);
    3. Użytkownik, wedle swego wyboru, może dokonać płatności z wykorzystaniem jednej z dostępnych metod płatności zgodnie z informacjami podanymi w procesie wyboru danej Usługi oraz poprzez dyspozycję płatności z Portfela SeniorApp;
    4. Użytkownik zachowuje pełną i wyłączną swobodę dysponowania środkami przypisanymi do jego Portfela SeniorApp przez cały okres obowiązywania umowy usługi Konta pod warunkiem, że Konto jest aktywne;
    5. W razie dokonania płatności jednostkami z Portfela SeniorApp za daną Usługę, Administrator dokonuje potrącenia stawki należnej z tytułu świadczenia danej Usługi obciążając Portfel SeniorApp Użytkownika odpowiednią kwotą (obniżenie salda);
  5. Użytkownik może w każdym czasie zażądać zwrotu środków wpłaconych na poczet Portfela SeniorApp, w dowolnej wysokości nieprzekraczającej salda wyświetlanego w Portfelu SeniorApp, uwzględniającego dokonane przez Użytkownika płatności i doładowania. Żądanie to jest realizowane poprzez kliknięcie “Wypłać” w Portfelu SeniorApp, kontakt za pomocą adresu e-mail kontakt@seniorapp.pl lub pisemny z Administratorem.
  6. Zwrot środków z Portfela SeniorApp będzie dokonany bez zbędnego opóźnienia, przelewem na rachunek bankowy wskazany w Portfelu SeniorApp. Żądanie zwrotu środków z Portfela SeniorApp nie dotyczy środków promocyjnych (Bonusu SeniorApp) przypisanych do Konta w ramach akcji promocyjnych, konkursów oraz punktów rabatowych przyznawanych w ramach Bonusu SeniorApp. Zasady oraz obowiązki wynikające z udziału w akcjach promocyjnych zostały określone w odrębnym Regulaminie udostępnionym na stronie Administratora. Środki promocyjne są przyznawane każdorazowo w oparciu o regulamin promocji, a korzystanie z nich odbywa się na zasadach określonych w tym regulaminie Załącznikiem “Regulamin Bonus SeniorApp”.
  7. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Użytkownika kartą płatniczą Administrator dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, chyba że Administrator wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

VIII. ZACHOWANIA NIEDOZWOLONE

  1. Nie można podszywać się pod inną osobę, podawać nieprecyzyjnych informacji ani tworzyć Konta za inną osobę bez jej wyraźnej zgody.
  2. Nie można postępować w sposób niezgodny z prawem, wprowadzający w błąd, oszukańczy ani realizować nielegalnych bądź bezprawnych celów.
  3. Nie można umieszczać informacji sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami.
  4. Nie można naruszać (ani pomagać innym osobom czy zachęcać inne osoby do naruszania) niniejszego Regulaminu.
  5. Nie można robić niczego, co zakłócałoby lub utrudniałoby działanie Platformy.
  6. Nie można próbować uzyskiwać dostępu do informacji lub ich pobierać w sposób nieupoważniony.
  7. Nie można podejmować prób zakupu, sprzedaży czy przeniesienia jakiegokolwiek elementu swojego Konta ani też prób pozyskiwania, gromadzenia czy wykorzystywania danych logowania czy oznaczeń od innych Użytkowników.
  8. Nie można publikować prywatnych lub poufnych informacji ani dopuszczać się naruszeń praw innych osób, w tym praw własności intelektualnej.
  9. Nie można umożliwiać osobom trzecim dostępu do Platformy. Za poufność i bezpieczeństwo swojego Konta odpowiedzialny jest Użytkownik, który zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Administratora o bezprawnym wykorzystaniu jego Konta przez osoby trzecie.
  10. Nie można zamawiać Zleceń u członków rodziny, u Wykonawców świadczących Usługi pod tym samym adresem oraz/lub potwierdzać wykonania Zlecenia w nierealnym czasie (przed upływem czasu założonego na wykonanie danej Usługi) od złożenia zamówienia. 
  11. Nie można wykonywać Usług u członków rodziny, u Zamawiających mieszkających pod tym samym adresem co Wykonawca oraz/lub potwierdzać wykonanie Zlecenia w nierealnym czasie (przed upływem czasu założonego na wykonanie danej Usługi) od złożenia zamówienia.

IX. TREŚCI UŻYTKOWNIKA

  1. Użytkownik może publikować Treści spełniające łącznie następujące kryteria:
    1. Użytkownikowi przysługują prawa do Treści – w szczególności prawo autorskie;
    2. Treści nie naruszają praw osób trzecich, w tym nie naruszają praw do wizerunku i dóbr osobistych osób trzecich;
    3. Treści nie są sprzeczne z obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami;
    4. Treści zawierają prawdziwe informacje dotyczące Użytkownika;
  2. Zamieszczane przez Użytkowników Ogłoszenia powinny odzwierciedlać rzeczywisty zamiar świadczenia Usług – w przypadku Wykonawców oraz rzeczywisty zamiar i zapotrzebowanie skorzystania z Usług i Zleceń – w przypadku Zamawiających.
  3. Zabrania się Użytkownikom Platformy dostarczania treści o charakterze bezprawnym, postępowania w sposób niezgodny z prawem, wprowadzający w błąd, oszukańczy oraz mający na celu zrealizowanie nielegalnych bądź bezprawnych celów. W szczególności treść Ogłoszeń oraz Zleceń zamieszczanych przez Użytkowników nie może być niezgodna z prawdą i wprowadzająca w błąd.
  4. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za treści umieszczone na jego Koncie, a także treści umieszczane przez Użytkownika w opiniach dotyczących pozostałych Użytkowników, w korespondencji z innymi Użytkownikami, a także za wszelkie inne treści umieszczone na Platformie.
  5. W razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze Treści lub związanej z nimi działalności Administrator niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych treści. W razie uniemożliwienia przez Administratora dostępu do Treści z powodu otrzymania urzędowego zawiadomienia o ich bezprawnym charakterze, Administrator nie ponosi odpowiedzialności względem Użytkownika za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do umieszczonych przez niego treści, które zostały usunięte na skutek otrzymanego zawiadomienia.
  6. W razie uzasadnionego podejrzenia, że Treści naruszają postanowienia Regulaminu, Administrator może usunąć takie Treści. W takim przypadku Administrator niezwłocznie zawiadomi Użytkownika o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Treści i umożliwia mu złożenie stosownych wyjaśnień. W przypadku, gdy podejrzenie naruszenia Regulaminu okaże się bezzasadne, Administrator przywróci dostęp do Treści. Administrator nie ponosi odpowiedzialności względem Użytkownika za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do umieszczonych przez niego Treści, które zostały usunięte na zasadach określonych w niniejszym punkcie.

X. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ADMINISTRATORA

  1. Administrator umożliwia Użytkownikom umieszczanie Ogłoszeń, Zleceń oraz opinii nie ingerując w ich formę i treść, z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
  2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie bądź niewykonanie przez strony Transakcji, jak również za następstwa działań podjętych przez Użytkowników oraz osoby trzecie, a stanowiących naruszenie Regulaminu. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za prawdziwość i rzetelność danych podanych w Ogłoszeniu, Zleceniu oraz komunikatach wysyłanych pomiędzy Użytkownikami, a także za zdolność Użytkowników do realizacji Transakcji.
  3. Administrator nie odpowiada za brak zainteresowania Ogłoszeniem lub Zleceniem.

XI. DANE OSOBOWE

Korzystanie z Platformy wiąże się z koniecznością podania przez Użytkownika danych osobowych. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Administrator Platformy.

Informacje odnośnie do celów, podstaw prawnych przetwarzania, czasu przechowywania danych osobowych oraz praw przysługujących podmiotom wraz z informacją odnośnie do możliwości ich realizacji znajdują się w Polityce Prywatności, a także w klauzulach informacyjnych, podawanych Użytkownikom podczas zbierania od nich danych osobowych.

XII. PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

  1. Administrator jest jedynym właścicielem wszystkich praw własności intelektualnej do Platformy, jej Treści (w szczególności tekstów, zdjęć, projektów, logo, wideo, dźwięków, danych, elementów graficznych) oraz oprogramowania i baz danych zapewniających ich działanie.
  2. Administrator udziela Użytkownikowi niewyłącznego, osobistego i niezbywalnego prawa do korzystania z Platformy, jedynie do jego własnego użytku osobistego, w celach niehandlowych i zgodnie z przedmiotem działania Platformy.
  3. Użytkownik nie może wykorzystywać Platformy oraz zamieszczanych w niej Treści w jakichkolwiek innych celach niż określonych przez Administratora. W szczególności, Użytkownik nie ma prawa do:
    1. reprodukowania, modyfikowania, adaptowania, dystrybucji, publicznego przedstawiania i rozpowszechniania Platformy oraz zamieszczanych w niej treści, bez wcześniejszego uzyskania wyraźnej zgody Administratora;
    2. ekstrakcji lub podejmowania prób ekstrakcji (w szczególności przy wykorzystaniu jakichkolwiek robotów pozyskujących dane lub innych podobnego rodzaju narzędzi wykorzystywanych w celu zbierania danych) istotnej części danych zamieszczonych na Platformie;

XIII. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Użytkownik uprawniony jest do składania reklamacji dotyczących usług świadczonych elektronicznie za pomocą Platformy wyłącznie w formie pisemnej.
  2. Reklamacja może zostać doręczona Administratorowi w dowolny sposób, w szczególności pocztą elektroniczną na adres e-mail Administratora lub listownie na adres siedziby Administratora.
  3. Reklamacja powinna zawierać przynajmniej: imię i nazwisko osoby składającej reklamację lub nazwę Przedsiębiorcy, w imieniu którego składana jest reklamacja, numer telefonu, przyczynę i opis sytuacji związanej z reklamacją.
  4. Administrator rozpatrzy reklamację w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni od dnia jej otrzymania.
  5. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji Administrator udzieli Użytkownikowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej lub adres do doręczeń podany przez Użytkownika w reklamacji.
  6. Jeśli reklamacja nie może zostać rozpatrzona w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, Administrator powiadomi Użytkownika za pośrednictwem wiadomości e-mail o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
  7. Użytkownicy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Użytkownicy będący konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: ec.europa.eu/consumers/odr.

XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2021 r.
  2. Regulamin dostępny jest w aplikacji mobilnej, a także za na stronie internetowej https://seniorapp.pl – w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie. 
  3. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. W takim przypadku Administrator udostępni tekst jednolity nowego regulaminu poprzez publikację w witrynie internetowej Platformy oraz poprzez wysłanie wiadomości e-mail/sms informacyjny na adresy podane przez Użytkowników. Zmiany wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Administratora, nie krótszym jednak niż 14 (słownie: czternastu) dni od daty udostępnienia informacji o zmianie Regulaminu na Platformie.
  4. W przypadku zmiany treści Regulaminu na zasadach określonych powyżej, Użytkownicy mają prawo do zaprzestania korzystania z usług Platformy, co mogą uczynić poprzez wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym. Prawo to mogą zrealizować w ciągu 14 dni (słownie: czternastu) od otrzymania wiadomości o zmianie Regulaminu.
  5. Administrator oświadcza, iż zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożeń bezpieczeństwa usług świadczonych za pośrednictwem Platformy.
  6. Prawem właściwym dla spraw związanych korzystaniem z Platformy jest prawo polskie a sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów pomiędzy Administratorem Platformy a jej Użytkownikami związanych z korzystaniem z Platformy, jest sąd właściwy na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

 

Jak podobał Ci się ten artykuł?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak głosów! Bądź pierwszą osobą, która oceni ten post.